Sayfalar

9 Ocak 2012 Pazartesi

Keçe çalışmaları

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş gerçi bütün yaptıklarınız çok güzel bu arada keceye su deyince bozuluyormu yurt disından sipariş aliyormusunuz ufak bir açıklama yaparsanız yada bloğuma yorum olarak birakirmisinz sevgilerimle isterseniz yorumunuzu yayinlamayabilirim

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim..Keçeyi çamaşır makinasında 30 derece hassas ve yün yıkama ayarında diğer hiç bir çamaşırla karıştırmadan sadece kendi gibi keçelerle yada ayrı yıkadığınızda hiç bir şekilde bozulma olmadığını söyledi bize hocamız..Kendi bu işin hocası olduğu ve yıkama yaptığı için ben onun sözüne güvenirim...

    YanıtlaSil
  3. çalışmalınıza bayıldım hepsi çok güzel bende evim için bişeyleryapmak istiyorum ama erzurumda böyle renkli keçe bulamadım. temin edebileceğim bi internet adresi online satış yapan bi yer var mı bi bilginiz var mı acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar..İlk öncelikle çok teşekkür ederim..Ben keçeyi internetten hiç almadım..Burda fazlasıyla mevcut..Ama online satış olarak emeksensin ,pasaj com gibi sitelerde bulabilirsin..Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)