Sayfalar

13 Şubat 2012 Pazartesi

Keçe patik bebek şekerimiz:)

Keyifli bir gün geçirmeniz dileğiyle herkese merhaba..Keçeden bebek patiği yapanları hep görürdüm.Bloglardan takip ederdim..bebek şekeri malzemesi temin ettiğim yerde hasırdan ve porselenden patik şekilleri vardı bebek şekeri olarak kullanılan.Bende acaba keçe patiklerin minyatürünü yapsam ,bebek şekeri olarak kullansam nasıl olur diye düşündüm ve işe koyuldum..sade olmasın diyede patiklerin üstüne küçük işleme çiçek yaptım..Sonuç benim hoşuma gitti..Ya sizin?



Bunlarda yandan çekilmiş halleri:)) Yandan görüntüleri çok net çıkmamış:((






6 yorum:

  1. Çok tatlı görünüyorlar ellerine sağlık canm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim İlayda'cığım.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerler bencede :) ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle blogunuz hayırlı olsun. Sizi 10 marifette tanıdım. Benim yaptığım patiklerin çok benzerini orada görünce şaşırıp kaldım. Aklın yolu bir. Aynı tasarım ve hoş bir tesadüf yollarımızı kesiştirdi. Ben patikleri Mart sonu doğumunu beklediğimiz torunum için hazırladım ve 19 Ocak tarihinde blogumda yayınladım.
    http://hertelden-everything.blogspot.com/2012/01/bebek-sekerleri.html
    Sizinle aynı yolları izleyerek tasarlamıştım patikleri. Sizin için "Beyin ikizim" desem yanılmış olmam. Sizi tanıdığıma sevindim.

    YanıtlaSil
  5. Blogumu ziyaretiniz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler..Bende 10 marifeti sık sık ziyaret ederdim üye olmadan önce..Ama artık üye olmalıyım diye düşündüm ve üye oldum..Demek sizde aynı patiklerden yaptınız..Evet aklın yolu bir..Keçe çok güzel bir hobi..herşeye yakışıyor..Çok çeşitli objeler çıkarmak mümkün.Benim için böyle düşünceler düşünmeniz beni çok sevindirdi..Bende sizi tanıdığıma sevindim..Blogunuzunda takipçisi olucam..Sevgiler..Bu arada torununuzu sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)