Sayfalar

18 Eylül 2012 Salı

Kına sepeti Derya Serhat

Selamlar blog dostlarım..Nasılsınız?Keyfiniz,sağlığınız yerindedir umarım? Okullarımız açıldı..İkinci günü de bitirdik sayılır..Karışıklıklar yaşanıyordur muhakkak..1.sınıf hariç diğer şubeler yavaş yavaş düzene girmeye başlamışlardır..Allahım tüm evlatlarımıza zihin açıklığı versin..
Bir toplu siparişi de alnımın akıyla bitirmiş bulunuyorum..Derya ve Serhat için yaptıklarımın sonuna geldim ..Kına sepetimizide yapıp,teslim edip,memnuniyetleri ve güzel dilekleri alıp  çiftimize mutluluklar diledim..Benden keyiflisi yoktur herhalde..Yoruldum,hastalandım,arada başka son dakika siparişlerimde oldu..(Onlarıda sırayla paylaşıcağım)Ama çiftimizin memnun ve mutlu olması,yaptıklarımı beğenmesi ve güzel dilekleri tüm yorgunluğuma değdi:)
Çiftimiz için   Nikah şekeri, İğnedanlık,Takı kurdelası,Bel kuşağı,Kına tepsisi yapmıştım..Kına sepetiyle noktayı koyuyorum..Beğenmeniz dileğiyle sevgiler:)



5 yorum:

  1. kına sepeti de çok güzel olmuş canım...
    emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş emeğine sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Şirine'm ve Derya'cım çok teşekkür ederim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Bol satışlar olur inşallah bu üründen
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)