Sayfalar

12 Eylül 2012 Çarşamba

Takı kurdelesi Derya-Serhat

Tüm blog dostlarına merhaba..İyisinizdir umarım..Ben bir yandan okullar açılmadan temizlik işimi bitireyim diye temizlik yapıyorum,bir yandan da bu ay sonuna yetiştirmem gereken işlerimi yapmaya çalışıyorum..Gündüzler temizlik işi,gecelerde çalışmayla geçiyor..Çok şükür ailecek sağlığımız yerinde , diğer telaşlar eğlence gibi geliyor..Derya ve Serhat'ın  nikahları oldu,ay sonunda düğünleri olucak..Onların mutlu günlerine tanıklık etmek ve azda olsa katkı sağlamak için çalışmalarım devam ediyor..Benim zamanımda takı kurdelesi düz sade iki renk kurdeleden oluşuyordu..Zamanla her şeyin değiştiği gibi takı kurdeleleride değişti,süslendi..Düz tercih edenlerde var,takılarını kurdeleye taktırmak yerine kese taşıyan gelinlerde var..
Ben gelin ve damatımızın isteği doğrultusunda süslü yaptım..Takı kurdelemizde de swarovski taş kullandım..İğnedenliğe takım olsun diye..Gelin ve damattan da onay alınca banada sizlerle paylaşmak düştü..
Derya ve Serhat için  yaptığım nikah şekerleri  Burda iğnedenlik ise Burda

Takı kurdelelerimiz:)

8 yorum:

  1. Herşeyleri çok özenli oldu bu çiftin:))Biz kesecilerdeniz,ama bunlar çok şıkmış gerçekten:)Evlenirken blog filan bimiyordum,keşke bilseydim çok şey kaçırdım.

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hayırlı olsun...
    Kurdalelere bayıldım. Biz de 1 Temmuzda kardeşimin düğününü yaptık. Bunları daha önce görseydim, mutlaka yapardık. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. minik damatlara bayıldım :)) çok farklı çok gösterişli gerçekten,,ah ah bizim zamanımızda dediğin gibi bir kırmızı bir beyaz uzun kalın saten kurdela oldu sana takı kurdelası,,şimdilerde evlenmek varmış:)))
    emeklerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. ya ama bunlar çok şeker...
    çifte kocaman mutluluklar...
    seninde ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili tubaanne,Fincan teyze,Hobi huzur,Şirine'm hepinize çok teşekkür ederim..Evet bu çiftin herşeyi özenli ve güzel oldu..Gerçi şimdi evlenen bütün çiftlerin öyle oluyor..Biz erken evlenmişiz:)Tekrar nikah mı tazelesek ne?:)Hepinize sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Canım yumurtayı deneyip beğenmene çok sevindim afiyet olsun.Takı kurdelaları harika ellerine,emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş ellerine sağlık canım.üzerindeki gelin damat benim düğün şekerimden kendi ellerimle özene bezene yapmıştım hey gidi günler :DD
    derya serhat çiftine mutluluklar

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Derya ve Zeynep Hanım'cım çok teşekkür ederim..Derya'cım Yumurta çok hoşumuza gitti..Oğlum sucuklu yumurtaya benzetti:)
    Zeynep'cim sana o günleri hatırlattığım için ne mutlu bana:)Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)