Sayfalar

2 Mart 2013 Cumartesi

Keçe kalp çerçeve-ince

İyi akşamlar dostlar.2 haftadır gün aşırı misafir ağırlıyorum.Bu gün haberli gelen son misafirlerimide Allahımın izniyle,yüzümün akıyla ağırladım.Tüm misafirlerim hoş gelmişler sefa gelmişler.Misafirliğe gitmeyide misafir ağırlamayıda çok sevdiğim için hepsini yine beklediğimi söyleyerek uğurladım.Mevlam aranan sorulanlardan eylesin hepimizi..

Numune olarak,deneme ,yeni model olarak keçe kalpli çerçeve yapmıştım.Bu çerçevelerim daha önce burda,
burda ve burda paylaştığım keçe kalpli çerçeve magnetlerimden farklı olarak ince ve daha küçük oldular.Bilerek bu şekilde çalıştım. .Benim hoşuma gitti,bakalım sizin hoşunuza gidecek mi?
Herkese mutlu pazarlar sevgiler:)


Kına gecenizde,nikahınızda,nişanınızda,sözünüzde,özel günlerinizde farklı bir hediye alternatifi olarak düşünülebilir.Sipariş ve bilgi için kardeslernikahsekeri@hotmail.com

Diğer çerçeve magnetlerim Burda ,Keçe ürünlerim ise Burda

12 yorum:

  1. kalpli olan herşey güzel oluyor...
    sevsinler fiyonklarınıda :)
    ellerine sağlık canım........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede kalpli olan herşey çok güzel oluyor.Teşekkür ederim Şirine'm:)

      Sil
  2. Klapler tüyler kokoş olan herşeye bayılıyorum bunlarda çok güzel olmuşlar evlenecek olan çiftler bence böyle güzel etkinlikleri kaçırmamalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nehir'cim..Bencede evlenecek çiftler için farklı ve güzel bir alternatif.Sevgiler:)

      Sil
  3. Muhteşem emeğine sağlık canım öpüyor hayırlı bol kazanç diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Derya'cım.Bende öptüm sevgiler:)

      Sil
  4. harika görünüyor canım,ellerine saglık!

    Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,hoşgeldiniz.En kısa sürede iade-i ziyarete gelicem.Sevgiler:)

      Sil
  5. Kesinlikle çok beğendim Banum, kalpli her şey ilgi alanımdadır. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Aslı'cım.Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  6. Ay ben niye hiç marifetli değilim ya. Her zamanki gibi gene harika olmuş.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)