Sayfalar

16 Mart 2013 Cumartesi

Keçe Peçetelik-Hobi Etkinliği

Mutlu hafta sonları herkese.Bu haftasonuna Mart kapıdan baktırır sözüne uygun olarak başladık.Yağmurlu ve soğuk bir sabaha uyandık..Alışmıştık güzel giden havalara:)
Geçen haftalarda O bir Anne blogunun sahibesi sevgili Müge çok güzel bir etkinlik düzenlemişti adı Hobi etkinliği .Bu güzel etkinlikte furkan mertle hayat blogunun sahibesiyle eşleşmiştim..Hediyelerimi hazırlayıp sahibine ulaştırdım.Furkan Mert'in annesi hediyelerimi çok beğendiğini bildirdi.Büyük zevk alarak hazırladığım hediyelerimin gittiği yerlerde beğenilmesi çok hoşuma gitti.
Furkan Mert ve annesinin hediyelerini güle güle kullanması dileğiyle keyifli haftasonları sevgiler:)






16 yorum:

  1. GÜZEL GÜNLERDE KEYİFLE KULLANSIN... BU ETKİNLİK NE GÜZEL OLDU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanmaları dileğiyle..Evet bu etkinlik çok güzel oldu..Sevgiler:)

      Sil
  2. Süpersin canım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ben şahsım adına çok ama çok mutlu oldumm çok ince düşünülmüş hediyelerdi...bu kadarını beklemiyordum,bundan öncede pek çok etkinliğe katıldım ama hiç bu kadar zarifini görmedim,gerçekten karşı taraf çok düşünülerek yapılmış...çok mahçup oldum çok ama çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel sözleriniz için ben size çok teşekkür ederim.İster hediye,ister sipariş olsun,yaptığım ürünleri özenerek ve severek yapıyorum ve gittikleri yerlerde beğenilmesi ,mutlulukla kullanılması benim için ilk sıradadır.Güzel günlerde,mutlulukla kullanmanız ve kullandıkça beni hatırlamanız dileğiyle sevgiler:)

      Sil
  5. hayranlık duyuyorum ya ne kadar güzel şeyler çıkmış ortaya

    YanıtlaSil
  6. çok özel bir hediye olmuş gerçekten canım ellerine sağlık sahibide sağlıkla kullansın seni hiçmi hiç unutmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim Nehir'cim..Sevgiler:)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Nasıl beğenilmezki çok güzeller Banum.
    Etkinliği bende duymuştum, alan arkadaşımız çok mutlu olmuştur.
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)