Sayfalar

23 Nisan 2013 Salı

Keçe bereket kuşları - Gülten

Günaydınlar blog dostlarım..Bir 23 Nisanı daha geride bıraktık.Okullarımızda çocuklarımız çeşitli oyunlar,gösteriler hazırladılar,bizlerde onların bu emeklerini büyük bir keyifle izledik.Rengarenk kostümler içerisinde bahar çiçekleri gibi açtılar..Daha nice 93 yıllara bu güzel bayramımızı kutlamak dileğiyle..

Keçe bereket kuşlarına devam ediyorum.Daha önce Gülten hanıma burda keçe kapı süsünden yapmıştım..Bu seferde bereket kuşlarından istedi.İki farklı model çalışmıştım,Gülten hanım iki modeldende istedi..Bende seve seve zevkle yaptım..Gülten hanımın bereket kuşlarını güle güle kullanması dileğiyle,herkese sevgiler:)





13 yorum:

  1. Ne mutlu sana darısı başımıza:)İlk resimde alttan 2.nin turuncusu ne kadar güzel,ışıl ışıl,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tuba'cım..Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  2. Severim ben o kuşları:)))Ellerine,emeğine sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. kuşum uç marifetlime git benden selam söyle ben çooooook seviyorumki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamını aldım canım,teşekkürler bende seviyorum:)

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  6. her renk yapmışsın...
    hepsi çok güzel...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım her renk yapmaya çalıştım ki rengarenk olsunlar..Teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  7. rengarenk nasıl güzel olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)