Sayfalar

18 Nisan 2013 Perşembe

Keçe bereket kuşu-Havva

Günaydınlar  blog dostları nasılsınız,iyimisiniz?Ben çok şükür yorgun ama iyiyim:)Günler su gibi akıp geçmekte,zamanın hızına yetişemez oldum.24 saat yetmemeye başladı..Oğlumun sünnet düğününe 2 ay gibi bir süre kaldı ve sadece mekanı ve menüyü ayarladık.Geri kalan hiç birşey hazır değil.Yavaş yavaş hazırlıklara başlamam gerek zira anca yetişirim.Yani önümde bugünlerimi aratacak yoğunlukta günler var.Sağlığımız,sihhatimiz yerinde olsun Allah'ımın izniyle herşey hallolur...

Geçen haftalarda sıkça keçe peçetelik yapmıştım , paylaşmadığım peçeteliklerim paylaşılmayı bekliyor. Şu son iki haftadırda yoğun olarak bereket kuşları yapmaktayım.. Daha önce  Havva hanım'a  yaptığım  Keçe kapı süsü nü paylaşmıştım..Havva hanım birde bereket kuşları istedi..Renklerini bana bıraktı,özel olarak şu renkler olsun demediği içinde bende böyle bir renk kombinasyonlu bereket kuşu çalıştım..Havva hanım'ında beğendiği keçe bereket kuşlarım..Havva Hanım'ın güle güle kullanması deliğiyle,umarım sizlerde beğenirsiniz, mutlu günler sevgiler:)


18 yorum:

  1. Canım,oğlunun sünnet hazırlıklarında Rabbim kolaylık versin inşAllah..Yüzünün akıyla halleder,geriye tatlı bir yorgunluk kalır dediğin gibi yeter ki Sağlığımız yerinde olsun,,Keçe kuşlar çok şeker;emeğine sağlık bol kazançların olsun canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hobi Huzur'um,aynen canım sağlığımız yerinde olsun gerisi hallolur..Sevgiler:)

      Sil
  2. çok güzeller..:) güle güle kullanılsın ..

    YanıtlaSil
  3. Her zaamn ki gibi bu çalışma da harika olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Allah kolaylık versin:)
    Sen üstesinden çok güzel bir şekilde gelrisin:)
    İstanbul da olsaydın bizde gelirdik:)
    Ellerine sağlık gene çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eyüp'cim..Ne güzel olurdu...Sevgiler:)

      Sil
  5. çok tatlılar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylık versin ben iki sene önce atlatım çok güzel telaşeler hayırlısıyla sizde atlatısınız.Kuşlar harika olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım..Evet hemde çok tatlı telaşlar..Hayırlısıyla inşallah atlatıcaz bizde..Sevgiler:)

      Sil
  7. Bunalr tatlı teleşlar,hayırlısıyla atlatırsınız inşAllah..
    her zamnki gibi çok güzeller,emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Meliha'cım ,çok tatlı telaşlar..İnşallah bizde atlatıcağız..Teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  8. Canım ellerine emeğine sağlık çok ciciler:)))Rabbim kolaylıklar versin sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok yorucu ama çokta tatlı telaşların olduğu günler bekliyor seni Banum. Ama Allahın izniyle hepsini hayırlısıyla atlatıcaksın. Çok kolaylıklar diliyorum :)
    Bereket kuşlarında diğer işlerin gibi yine çok güzeller ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslı'cım yorucu ama tatlı telaşlar..Düğünden sonra dinleniriz inşallah..Teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  10. önce kolay gelsin diyorum.hep yorgun ve yoğun günler yaşıyoruz birde bahar çarpması zorr:)bereket kuşları çok güzeller.ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)