Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Nişan tepsisi-Esra

Günaydınlar,yeni bir günden,yeni bir haftadan herkese merhabalar..Bu sefer farklı bir çalışmayla geldim.İlk defa yaptığım bir çalışma.Teyzemin kızı Esra'nın  Haziran ayında nişanı olucak.Nişan tepsini ben yapıcam diye söz vermiştim kendisine.Sipariş alımını en aza indirdiğim bu günlerde,Esra'nın nişan tepsisini yapayım dedim.
Dün kendisine teslim ettim.Çok beğendi kuzen,bende zevkle çalıştım..Böylelikle nişan tepsisi yapımınada başlamış oldum..Tasarımını ve süslemesini kendi zevkime göre yaptım..Bakalım ilk yaptığım nişan tepsimi beğenecekmisiniz? Mutlu,bereketli,sağlıklı ve huzurlu bir hafta dileğimle sevgiler:)
Birkaç farklı açıdan fotoğrafını çekmeye çalıştım:)





24 yorum:

  1. Ooo saray işi gibi olmuş,çok şık:)Hayırlı,uğurlu olsun nişanları.Senin tepsinle nişanlanacakalrı için şanslılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tuba'cım,inşallah mutlu olurlar..Sevgiler:)

      Sil
  2. waoowwww diyorum bu çok güzel olmuşşşş ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  3. vuuuubvv ne güzel olmuş...
    Ellerine sağlık...
    Beni bir iki sorum olacak cevaplarsan sevinirm...
    keçe aldık ama ince olandan
    iyimi yaptık bilmiyorum:)
    Ne ile yapıştırmam gerekir ne ile kesmem gerekir ve bunun gibi sorular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederdim canım..Elbette sorularını seve seve cevaplarım..Ben hem ince hem kalın keçe kullanıyorum.Kalın keçeyi peçetelik,sepet ve içi dolgusuz kapı süslerinde ana zemin olarak kullanıyorum.İnce keçeyi ise her türlü içi elyaf dolgulu objede,süslemede,çiçekte kullanıyorum.Ben kalın keçeyide ince keçeyide sıcak silikonla yapıştırıyorum.İnce keçe dikime daha müsait.Onun için ince keçe figürleri genellikle elimde dikiyorum.Kullanışlı güzel kesen makasın oldumu yeter..İnşallah yardımcı olabilmişimdir.Sevgiler:)

      Sil
    2. Tabii ki oldun:)
      Teşekkür ederim..
      İlk Eyüp yazısıyla başlayacağım...bakalım nasıl olacak ona göre blogda yayınlayacağım...

      Sil
    3. Rica ederim.Bende merakla bekliyorum ilk çalışmanı..Sevgiler:)

      Sil
  4. çok şık olmuş,emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle süper ellerine,emeğine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. Bu nasıl bir güzellik tek kelimeyle harika olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok şık çok gösterişli tam nişana uygun bir tepsi olmuş Banum. Ellerine sağlık.
    Hayırlı olsun nişanınız, daha var ama günler öyle çabuk geçiyorki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım..Evet günler su gibi akıp geçiyor,bir bakmışız nişanımız gelmiş..:)

      Sil
  9. makasa bayıldımm nasıl güzel olmuş öyle...

    YanıtlaSil
  10. Cok guZel ellerine saglik...bizim zamanimiza boyle susluler yoktu....simdikiker cok sansli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,evet şimdikiler çok şanslı..Sevgiler:)

      Sil
  11. sevgili Esraya şimdiden mutluklar diliyorum.nişan tepsisi ilk ama süper olmuş sevgili banu.çok beğendim.tam konsepte uygun.ellerine sağlık.esra çook şanslı.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.İnşallah mutlu olurlar..Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)