Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Kova bebek şekeri-Simay Yağmur

Mutlu günler blog dostları.Ramazan-ı Şerifi uğurladık,Ramazan Bayramımızı sevdiklerimizle kutladık,Mevlam seneyede Ramazana ve Ramazan bayramına ermeyi nasip etsin..

Daha önce burda malzemelerine ilişkin bir kare paylaştığım Simay Yağmur'un, bayramdan sonra okutulacak bebek mevlidi için, kova bebek şekerlerini tamamladım.Güzel bir çeşit oldu.Böylelikle bebek şekerleri arşivime bir yenisi daha eklendi..Simay Yağmur'a hoşgeldin diyerekten,ailesiyle birlikte mutlu ve sağlıklı uzun bir ömür diliyorum..Bereketli ve güzel bir hafta olması dileğiyle herkese sevgiler.:)




Diğer bebek şekerlerime buradan, erkek bebek şekerlerime buradan, kız bebek şekerlerime buradan, keçe bebek şekerlerime buradan bakabilirsiniz..Sipariş ve hertürlü bilgi için kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

10 yorum:

  1. çok güzel olmşlar ve farklı eline sağlık cnm bnde bu kovadan almıştım bi tane şekerlik oalrak kullanıyorum :):) bu haliylede çok güzel olmş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,şekerlik olarak ben hiç düşünmemiştim,o haliylede çok şirin olur..Birtanede ben şekerlik olarak kullanayım.Sevgiler:)

      Sil
  2. Bağnucunm bayılıyorum bu nikah ve bebek şekerlerine hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Bağnum yaptığın bebek şekerleri renk renk model model öyle güzel oluyorki, çok beğeniyorum.
    Bu kez kova ile çalışmışsın, hem farklı hemde çok dekoratif olmuş. Ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım,bencede kovalı model farklı ve dekoratif oldu..Beğenmene sevindim canım,sevgiler:)

      Sil
  4. Oyyy çok ciciler ellerine,emeğine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. kova kesinlikle çok yakışmış.çok beğendim ellerine sağlık bağnucum.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alanay'cım,bencede çok yakıştı..Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)