Sayfalar

11 Eylül 2013 Çarşamba

Hasır bebek şekeri sepeti-Zeynep Kavin

Günaydınlar,nasılsınız iyisinizdir inşaAllah..Ben yorgunum,azıcık gribim idare ediyorum işte..Okullar açılmadan büyük temizliğimi yapayım,okullar açılınca temizlikle uğraşmayayım istedim.Pazartesiden bu yana temizlik yapıyorum az kaldı ,bitince yorgunluğuma değecek İnşaAllah..
Zeynep Kavin'in lavanta bebek şekerlerini dağıtmak için hasır puset şeklinde sepet süsledim.Pembiş pembiş çok şeker oldu..Hasır bebek şekeri sepetimiz,biz çok beğendik,sizinde beğenmeniz dileğiyle herkese sevgiler:)





Zeynep Kavin için daha önce yaptıklarım burda ,burda ,burda  ve burda  Diğer sepetlerim ise burda ,burda ,
ve burda
Hertürlü bilgi ve siparişleriniz için bana kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Canım çok cici harikasın maşallah ellerine,emeğine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğendim :) ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. canımcım merhaba nasılsın
    ellerie kollarına sağlık bu hasır sepetler çok hoşuma gidiyor sonra dan çok da kullanışlı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Zeynep'cim,İyiyim sen nasılsın canım? Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  4. nasılda güzel olmuş.çook beğendim.ellerine sağlık canım.temizlik olayında kolaylıklar diliyorum.aynı dert bende de var ama ben tam gaz gidemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alanay'cım,temizliğim çok şükür bitti..Çok yoruldum ama yorulduğuma değdi evim mis gibi oldu:)Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)