Sayfalar

21 Ekim 2013 Pazartesi

Keçe kapı süsü-Zeynep

Günaydınlar,mutlu haftalar..Nasılsınız,iyisinizdir inşaAllah..Kurban Bayramımızı geride bıraktık,Mevlam kestiğimiz kurbanlarımızı kabul etsin inşaAllah..Bol bol akraba gezmesi yapıldı,eş dost ziyaret edildi..Güzel ve keyifli bir bayram oldu benim ve ailem için.İnşaallah sizler içinde Kurban Bayramı güzel geçmiştir..
Yeni haftanın başlaması ve tatilin bitmesiyle çocuklar okula bende kendi mesaime dönmüş bulunmaktayım,.Bayram dolayısıyla biraz mola verdiğim işlere tam gaz devam.Bitirilmesi gereken nikah şekeri,kına sepet ve tepsisi,keçe çerçeve magnet ve duvar anahtarlığı var,bugün dişçi randevum var,2 gündür acayip baş ağrım var...Mevlam herkese ve bana işlerinde kolaylıklar versin.

Daha önce stand için yaptığım ,stand da geçmiş zaman adını hatırlamadığım  ve aceleye geldiği için ismini yazdıktan sonra çekmeyi unuttuğum bir cimcimeye giden  çiftlik kapı süsü nü bu sefer dünyaya gözlerini yeni açan Zeynep bebek için çalıştım.Annesinin isteği doğrultusunda üzerinde ufak değişikliklerle daha kokoş hale getirdik..Bu hali de çok şeker oldu..Biz çok beğendik,sizlerinde beğenmesi dileğiyle sağlıklı,bereketli,huzurlu bir hafta dileğimle sevgiler:)




Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz  burda ve  burda Sipariş ve her türlü bilgi için bana kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..

10 yorum:

  1. Ayyyy ne şeker bir kapı süsü olmuş bu böyle ellerine sağlık canım maşallah diyorum sana boş durmak yok ;) Zeynep bebek güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nehir'cim,İnşaallah mutlulukla kullanır Zeynep bebek ve annesi..Sevgiler:)

      Sil
  2. Canım çok şık ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. şirin mi şirin olmuş her zaman ki gibi :) emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok çok çok güzel olmuşlar bayıldım:)ellerinize sağlık,takipçinizim bende bekliyorum,sevgilerimle:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,en kısa sürede iade-i ziyaretinize geliceğim..Sevgiler:)

      Sil
  5. ya bu kokoş süs sevilmez mi hele orada bir bebek varki tam şekerlik abidesi olmuş.çok beğendim bağnucum.ellerine sağlık.
    bu arada bende 10 gündür dişlerimle uğraşıyorum valla başı sırtı mideyi her yeri ağrıtıyor.geçmiş olsun aman dikkat et.çok sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alanay'cım,ben şimdilik kurtuldum diş ağrısından,dün çekildi..Sanada çok geçmiş olsun..Gerçekten diş ağrısı çok kötü..Sevgiler:)

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim,en kısa zamanada iade-i ziyarete gelicem,sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)