Sayfalar

18 Kasım 2013 Pazartesi

Söz,nişan,nikah şekeri- Melike&Abdullah

Günaydınlar herkese nasılsınız,iyisinizdir inşAllah?Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..

Cuma günü burda kalplerini paylaştığım Melike ve Abdullah çiftinin söz şekerlerini bitirdim.16 Kasım cumartesi sözleri olacağı için acil bir siparişti ,yetiştirmek için geç saate kadar çalıştım ama ortaya çıkan güzelliğe ve aldığım güzel tepkilere değdiğini düşünüyorum.İlk defa keçeden söz şekeri çalıştım.Keyifliydi,güzeldi..Çiftimiz söz şekeri olarak düşündü ama nişanda ve nikahtada aynı renkte yada farklı renk kombinasyonuyla  güzel bir alternatif olabilir..Pembe pembe çok şeker oldular.Çiftimize hayırlı olsun,Allah mesut etsin dileklerimi gönderiyorum..
Keyifli,bereketli,sağlıklı,huzurlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiler:)




Diğer nikah şekeri modellerime bakmak isterseniz burda 

Bana kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Uğraştığına değmiş çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine,emeğine sağlık çok şıklar her zaman ki gibi sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canim cok guzeller en kisa surede senin blogunun tanitimin yapicam umarim katkim olur satislar icin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Demet'cim,çok incesin..Sevgiler:)

      Sil
  4. öznura katılıyorum emeğine değmiş.pembenin bu tonu çok güzel.ellerine sağlık bağnucum.çiftede ömür boyu mutluluklar..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)