Sayfalar

13 Aralık 2013 Cuma

Keçe çubuk süs, dolgulu araba magnet - keçe çerçeve -Alkın

Soğuk,karlı ve buz gibi bir sabahtan günaydınlar..Şu anda azar azar kar yağıyor,çoğalır mı bilmem?Mevlam bu havada evsizlere,yakacağı olmayanın yar ve yardımcısı olsun..

Alkın'ın, 7 Aralık cumartesi yapılan doğum günü için araba magnetler ve keçe çerçeve hazırladım.Arabaların ve çerçevenin rengini annesi sevgili Nur beğendi.Banada geriye hazırlayıp,paketleyip teslim etmek kaldı..Daha önce Emre bebek için burda ve İzem'in doğum günü için burda dolgusuz modellerini çalıştığım araba magnetlerin bu sefer dolgulusunu çalıştım.Puf puf,içleri lavantalı mis gibi kokan arabalar oldular ..Çerçeveyi ise  büyük çalıştım.Çerçevenin dıştan boyutları 20x27 cm,içten boyutları 15x23 cm büyükçe bir çerçeve oldu..Güzel günlerde kullanırlar inşAllah:)
Alkın'ın yeni yaşını kutlar sağlıklı bir ömür dilerim..
Efendim havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun sevgiler:)



Etiketleriyle çekmek tülü bağladıktan sonra aklıma geldi.Hepsini tek tek çıkarıp tekrar çekmeye üşendim malesef::(


Keçe çerçeve magneti de arabalarla uyumlu olması açısından arabalı yaptım..


Diğer keçe magnetlerim bakmak isterseniz  burda  çubuk süslerim burda  çerçeve magnetlerim ise burda

8 yorum:

  1. Bağnu'cum ellerine,emeğine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık...Çerçeve magnete de bayıldım!
    Alkın'a da nice yıllar olsun...

    Kar geçti bile baksana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kar geçti ama sanki bizde geriye hastalık bıraktı gibi..Oğlan öksürmeye başladı bile..Çok teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  3. Ayyyyy çok sevimliler....çok beğendim ...yine güzel işler çıkartmışsın ortaya...

    YanıtlaSil
  4. kırmızı olsun 5 fazlası olsunnn :) hep kırmızı arabam olsun istedim olmadı bunlardan alayım çok şirinlerrr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al canım,istediğin kırmızı araba olsun,teşekkürler,sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)