Sayfalar

17 Şubat 2014 Pazartesi

Hasır bebek şekeri sepeti -lohusa tacı- (Ali)

Günaydınlar,mutlu günler olsun herkese..Nasılsınız,iyimisiniz..Haftasonunuz güsel geçmiştir umarım.
Ali bebeğin babaannesi Nilüfer hanım ,Ali bebeğin doğumunda ,torununa hazırladığı hediyeleri güzel bir sunumda götürmek için,benden hasır sepet süslememi istedi.Daha sonra Ali bebeğin özel eşyalarını koyup kullanabilecekleri kullanışlı bir sepet olmasına dikkat ettim ve ortaya bu güzellikte bir sepet çıktı..



Ali bebeğin annesine birde lohusa tacı çalıştım...




Ali bebeğe sağlıkla ,hayırlısıyla dünyaya gelmesini ,ailesine mutluluklar getirmesini dilerim..


Sipariş ve bilgi için bana kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..

Sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketli bir hafta olsun sevgiler:)

10 yorum:

  1. eline sağlık banucum harika olmuş bu sepette

    YanıtlaSil
  2. Hmmm ne güzel, yeni rastladım buraya Bağnu Hanım! :)

    Bağnu mu Banu mu, onu sorayım. ;)

    Kafa'ya beklerim ben de hemmen! ;) ;)

    YanıtlaSil
  3. Harika ellerine,emeğine sağlık Bağnu'cum sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bizde badana ve temizlikle geçti hafta sonu Bağnum :)
    Sepet çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorucu ama mis gibi olmuştur evniz Aslı'cım,teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  5. facede de gördüm çok hoşuma gitti.ellerine sağlık bağnucum:) hafta sonu yoğunduuuu

    YanıtlaSil
  6. Bagnucum emegine saglik olsun hayatim her zaman ki gibi harikalar..:-)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)