Sayfalar

2 Mayıs 2014 Cuma

Keçe çubuk süs,bebek şekeri-doğum günü magneti/Baykuş (Mehmet)

Günaydınlar,hayırlı cuma'lar olsun herkese..Dün Regaip Kandiliydi..Geçmiş kandilinizi kutlar,tüm dualarınızın kabul olmasını dilerim..

Minik paşa Mehmet için palyaço çubuk süs yapmıştım,Mehmet için birde baykuş çubuk süs yaptım..Daha önce burda bir kare paylaştığım baykuşlarda bitti,palyaçolarla birlikte yerlerine ulaştı...


Başkuş magnetleride böylelikle ilk kez çoğaltma fırsatım oldu..Bir arada çok güzel oldular:)


Mehmet'in sağlıkla dünyaya gelmesini,mutlu ve hayırlı bir ömür geçirmesini dilerim..Diğer bebek şekerlerim ve magnetlerim Burda , Burda veBurda  Sipariş ve bilgi için  0 538 369 16 44 nolu telefondan yada kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfanın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz.

Mutlu haftasonları sevgiler:)

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım, çubuk süsler çok güzel renk katıyor sofraya:)Poti kareli ön detayi cok sirin durmus, kirmizi papyon da renkleri belirgin yapmis,, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tuba'cım,çubuk süsler masada olsun,saksıda olsun çok hoş duruyorlar .Ayrıntılı gözlemin ve güzel sözlerin için çok teşekkürler canım..Sevgiler:)

      Sil
  2. Oyyy severim ben bunları ellerine,emeğine sağlık Bağnu'cum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bağnu' cum emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. nasılda emek vermişsin yaa .bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)