Sayfalar

2 Haziran 2014 Pazartesi

Kova bebek şekeri - Eren

Herkese hayırlı haftalar olsun,merhabalar blog dostları..Nasılsınız,iyisinizdir inşAllah,Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım...

Bu sefer Eren bebek için kovo bebek şekeri çalıştım..Daha önce Burda sünnet şekeri olarak çalıştığım kova şekerleri bu sefer bebek şekeri olarak çalıştım.


Kovalarımız bu defa desenli kova...


Eren bebeğin ,sağlıkla,sıhhatle büyümesini,annesi ve babasına  ve vatanına hayırlı bir evlat olmasını dilerim..

Diğer bebek şekerlerime bakmak isterseniz Burda ve Burda

Yeni haftanın,hepimize sağlık,bereket,huzur ve mutluluk getirmesi dileğimle sevgiler:)

6 yorum:

  1. ben yatarak geçirdim yani hasta :(( kova bebek şekerleri çok şeker :) ellerine sağlık bağnucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun Dolunay',cım, teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  2. şimdilerde bu kovadaki süslemelerde çok moda ben çok beğeniyorum cok güzeller yine harikalar meydana getirmişsin Bağnu cuğum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Demet'cim, benimde kovalar çok hoşuma gidiyor, teşekkürler sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)