Sayfalar

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Bisiklet sünnet şekeri (Talha)

Merhabalar herkese, Nasılsınız iyisinizdir inşAllah..

Talha için bisiklet sünnet şekeri çalıştım..Bu seferki bisiklet sünnet şekerlerini ,Talha'nın anne ve babasıyla ortak mailleşmelerimiz sonucunda , her zaman çalıştığım bisiklet sünnet şekeri modelinden farklı çalıştım...


Talha'nın ailesi sünnet şekerlerini ,misafirlerini  sünnet cemiyetlerine davet etmekte kullanacaklarını söyledikleri için,etiketlerini davetiye formatına uygun olarak çalıştım..Bu fikir çok hoşuma gitti.. Her zaman söylemişimdir akıl akıldan üstündür diye:))


Mavi tül,mavi tüy,mavi-beyaz  kurdela ve nazar boncuğu süslemesiyle de değişik ve güzel bir sünnet şekeri ortaya çıkmış oldu...


Talha'nın sünneti hayırlı uğurlu olsun,Allah ailesine ve tüm sevdiklerine damatlığınıda göstersin.. Diğer sünnet şekeri modellerime bakmak isterseniz Burda

Sipariş ve iletişim için bana 0 538 3691644 nolu telefondan ,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-İletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz..

Güzel ve bereketli bir gün geçirmeniz dileğimle sevgiler:)

2 yorum:

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)