Sayfalar

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Takı kurdelası -iğnedanlık (Eymen & Eren)

 Yağmurlu bir İzmit'ten merhabalar.. İyisinizdir inşAllah,haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..
Eymen & Eren kardeşler için Pelerinli sünnet şekeri çalışmıştım,birde takı kurdelası ve iğnedanlık  çalıştım..

 Sünnet kıyafetleri ekru ve süslemeleri yeşil tonlarında olduğu için ,takı kurdelalarınıda bu tonlarda çalıştım;


 İğnedanlığı da yine sünnet  şekerlerine,sünnet kıyafetleri ve takı kurdelalarıyla uyumlu olsun diye ekru tonlarında ve doreli tuğralı çalıştım;



Bir arada çok şık bir takım olduları:)


Eymen & Eren kardeşlerin sünnetleri  hayırlı olsun,Allah damatlıklarınıda göstersin.. Tiğer takı kurdelası modellerm Burda ,iğnedanlık modellerim ise Burda

Sipariş ve iletişim için bana 0 538 369 16 44 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-İletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz..

Yeni hafta herkes için sağlık,mutluluk,huzur ve bereket getirsin sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)