Sayfalar

25 Eylül 2014 Perşembe

Keçe bebek şekeri ,doğum günü magnet (korsan,can simidi,yelkenli)

Günaydınlar keyifler yerindedir inşAllah..
Uzun zamandır denemek istediğim fakat yoğunluktan dolayı denemeye fırsat bulamadığım modelleri ara ara denemeyi düşünüyorum bundan sonra..İlk olarak korsan ve can simidi modeli ile başlayalım istedim..Gerçi aceleye geldi yapması ama sonuç hoşuma gitti..




Diğer keçe bebek şekeri ve magnetlerime bakmak isterseniz burda ve burda 

 Bana 0538 3691644 nolu telefondan ,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz..

Hayırlı ve bereketli günler olsun herkese sevgiler:)

6 yorum:

  1. :)) Çok sevdim bunları ben, en çok da o yakışıklı korsanı :) Küpesi de harika, süpersin Bağnucum, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acele yaptım ben o yakışıklı korsanı Esen'cim,sevdiysen ne mutlu bana,teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  2. üpeyi bile unutmamışsın.süpersin valla.çok çok beğendim her birini.bravo bağnucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küpe korsan'ın olmazsa olmazı,çok teşekkürler sevgiler canım:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)