Sayfalar

8 Aralık 2014 Pazartesi

Keçe Galatasaray'lı kapı süsü (Utku)

Yeni bir haftadan herkese günaydınlar..Güzel bir haftasonu geçirmişsinizdir umarım..Burda yeğenim Mert için Beşiktaşlı kapı süsü yapmıştım,oğlum içinde Galatasaraylı kapı süsü çalıştım..Herşey evlatlarımız için:)



Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz   Burda  ve Burda

Bana 0 538 3691644 nolu telefondan ,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş -iletişim kısmından ulaşabilirsiniz..

Yeni haftanın herkes için,sağlıklı,huzurlu,hayırlı ve bereketli geçmesi dileğimle sevgiler:)

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık... daha benim yeğende benden galatasaraylı kapı süsü bekliyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Öznur'cum,benimkiler geçen seneden beri bekliyorlardı yeni sıra geldi,şimdi de Fenerbahçeli çalışacağım bir diğer kuzuya..Seninkinide merakla bekliyorum..Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)