Sayfalar

28 Ocak 2015 Çarşamba

Keçe bebek bebek şekeri / doğum günü magneti (Kürşad Efe)

Günaydınlar herkese nasılsınız iyisinizdir inşAllah..Daha önce Timur 'un diş buğdayı için pankartlı çalıştığım keçe bebeklerden bu sefer Kürşad Efe'nin 1.yaş doğum günü için pankartsız olarak çalıştım..



Birkaç yerine isim yazmak zorunda kaldım, çünki hazıra konan o kadar çok emek hırsızı varki ,birazda olsa emek hırsızlarının önüne geçmek için,görüntü kirliliği için kusura bakmayın...


 Kürşad Efe'nin 1.yaşı kutlu olsun,sevdikleriyle birlikte uzun ve sağlıklı bir ömrü olsun inşAllah..Kız bebekler içinde pembe tonlarında ,başlarında fiyonklarla çok güzel bir model olacaktır.Diğer keçe magnet ve bebek şekerlerime bakmak isterseniz Burda ve Burda

Bana 0 538 3691644 nolu telefondan kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş -iletişim kısmından ulaşabilirsiniz..


Hayırlı ve bereketli bir gün olması dileğimle sevgiler:)

4 yorum:

  1. çok tatlılar ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bağnucum.uzun zaman oldu sayfana gelmeyeli.ne güzellikler kaçırdım kimbilir.bayıldım bebişlere çok şekerler. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dolunay'cım, eve bebekler çok şeker oldular teşekkürler sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)