Sayfalar

4 Şubat 2015 Çarşamba

Galatasaray taraftar kapı süsü (Efe)

İyi akşamlar herkese,iyisinizdir inşAllah..Ben çok şükür yorgunluk dışında iyiyim..15 Tatil benim için hayli yorucu geçiyor..Sağlık olsunda varsın yorucu geçsin,yorulmalarım tatlı yorgunluklar:)

Demet hanım'ın  yeğenleri için 3 adet kapı süsü siparişi verdiğini ,2 adedinin taraftar kapı süsleri,1 adedininde safari kapı süsü olduğunu bir önceki postumda belirtmiştim..İlk olarak Arda için  Fenerbahçeli kapı süsü yaptım,ikinci olarakta Efe için Galatasaray'lı çalıştım...Daha  önce Burda paylaştığım Aslanları kapı süsünde kullandım...


Efe'nin kapı süsünü güle güle kullanmasını diilerim..Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda

Bana 0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz...

Yarınınız bugününüzden güzel geçsin,sevgiler:)

1 yorum:

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)