Sayfalar

27 Nisan 2015 Pazartesi

Keçe bebek şekeri-doğum günü magneti - emekleyen bebek (Timur)

Yeni ve güneşli bir haftadan herkese merhabalar..Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..

Daha önce doğumunda , diş buğdayında ve sünnetinde keçe magnetler hazırladığım Timur ,1 yaşına gelmiş,annesi İclal hanım bu seferde 1 yaşını simgeleyen emekleyen bebek magnetler yapmamı istedi..


Normalde keçe magnetleri en az 20 adet çalışıyorum..Ama İclal hanım eksi müşterim olduğu için ve minik Timur'un doğumu,diş buğdayı ,sünneti olmak üzere tüm özel günlerinde beni tercih ettiği için İclal hanımın isteğini kıramadım 10 adet emekleyen 1 yaşını simgeleyen bebek magnetler hazırladım..Böylelikle de yeni bir model ortaya çıkmış oldu..


Timur' un doğum gününü kutlar,sağlıklı bir ömür dilerim..Diğer keçe magnetlerime bakmak isterseniz Burda

Bana 0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden  yada sayfamın üst kısmında yer alan siparş-iletişim kısmından ulaşabilirsiniz..
Yeni haftanın herkes için sağlıklı,hayırlı ve bereketli geçmesi dileğimle sevgiler:)

2 yorum:

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)