Sayfalar

22 Temmuz 2015 Çarşamba

Keçe çerçeve magnet (Hayrunisa)

Herkese merhabalar ,iyisinizdir inşaAllah.Çok sıcak,bu sıcağa birde nem eklenince daha bir sıcak oluyor.Ben Kocaeli'deyim burası ki sıcak güneyi,iç anadoluyu,doğuyu düşünemiyorum..Mevlam yardım etsin...

Hayrunisa hanım için keçe çerçeve magnetler hazırladım.kırmızı ve beyazın uyumu her zaman çok güzeldir,çerçevelerde de çok şık durdu..



Hayrunisa hanım'ın çerçeveleri güle güle dağıtması dileğimle ,diğer çerçeve magnetlerime bakmak isterseniz Burda bana 0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz..

Güzel ve bereketli bir gün geçirmeniz dileğimle sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)