Sayfalar

31 Temmuz 2015 Cuma

Sünnet kına tepsi-sepet takımı,kına mumu,takı kurdelası (M.Eren)

Haftanın son gününden herkese merhabalar.İyisinizdir inşAllah..Ben çok şükür iyiyim,yoğun bir sezon geçiriyorum,yorucu oluyor ama çok şükür güzel geçiyor..Azda olsa yorgunluğumu atmak,biraz dinlenmek için 5 günlüğüne kısa bir tatile çıkıyorum.Telefonum kapalı olucak fakat whatsapp ,mail yada mesaj yoluyla bana ulaşabilirsiniz.Müsait oduğum zamanlarda mutlaka size dönerim.Tatilde tabiki boş durmayacağım tatil dönüşü teslimatları yapılacak siparişlerimi yapmaya devam edeceğim,yanlızca yeni bir sipariş almayacağım..Anlayışınız ve ilginiz için şimdiden teşekkür ederim..

Mehmet Eren için sünnet kına tepsi-sepet takımı,kına mumu ve takı kurdelası takım olarak çalıştım..





Mehmet Eren'in sünnetinin hayırlı olmasını  dilerim,Allah sevdiklerine damatlığınıda göstersin..Diğer kına tepsi-sepet takımlarım Burda ve Burdai ,kına mumlarım Burda ,takı kurdelalarım ise Burda

Bana whatsapp 0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz..

Tatil dönüşü görüşmek üzere sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)