Sayfalar

28 Eylül 2015 Pazartesi

Keçe balerin bebek magnet-Çubuk süs ( Beliz Naile)

Yeni bir haftadan herkese günaydın..Bugün 2015-2016 eğitim öğretim yılı başlıyor.Tüm öğretmenlerimize,öğrencilerimize ve velilerimize yeni eğitim-öğretim yılının hayırlı olmasını ,sorunsuz başarılı bir şekilde geçmesini dilerim..

Beliz Naile'nin 1. yaş doğum gününde dağıtılmak üzere balerin bebekler hazırladım..


Balerin bebekleri annemizin isteği üzerine çubuk süs olarak çalıştım ve çubuklara şeker bağladım..




Rengarenk bir arada çok güzel oldular:)


Beliz Nisa'nın doğum günü kutlu olsun,Allah sağlıklı uzun ömür versin.Diğer çubuk süslerime bakmak isterseniz Burda

Hayırlı ,huzurlu,mutlu ve bereketli bir hafta geçirmeniz dileğimle sevgiler:)

5 yorum:

  1. Çok güzeller ne kadar çok yapmışsın maşallah diyeyim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öznur'cum ,50 adet yaptım,rengarenk bir arada çok güzel oldular..Sevgiler:)

      Sil
    2. Fiyati ne kadar acaba?cok guzeller

      Sil
    3. Gercekten cok guzeller 50 adet icin fiyat nedir acaba?

      Sil
    4. Evrim hanım merhabalar balerin bebeklerin adet fiyatı 7 tl dir,badem şekeri isterseniz adet fiyatı 7.5 tl dir. whatsap olarak 0 538 3691644 nolu telefondan bana ulaşabilirsiniz..teşekkür ederim..

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)