Sayfalar

18 Eylül 2017 Pazartesi

Keçe rozet-magnet (Gülen yüz)

Herkese merhabalar..Yeni Eğitim-Öğretim yılı tüm öğretmen,öğrenci ve velilerimize hayırlı olsun..Rabbim çocuklarımıza zihin açıklığı versin inşaAllah...

2016-2017 eğitim-öğretim yılında mezun ettiği 4.sınıf öğrencilerine mezuniyet hediyeliklerini hazırladığım Nezaket hanım,bu eğitim-öğretim yılında 1. sınıfa başlıyacak yeni öğrencilerini gülen yüzlerle karşılamak için benden gülen yüz rozet hazırlamamı istedi..Mini mini birlerin heyecanına ortak olarak rozetleri keyifle hazırladım...

Öğrencilerimizin isimleri belli olmadığı için isim kartlarını boş bıraktım,öğretmenimiz yazıcak...




Tüm öğrencilerimizin yüzlerinden gülücükler eksik olmasın.
.Keçe gülen yüzler rozet olarak hazırlandı,isteğe bağlı olarak magnet ,anahtarlık olarakta çalışılabilir..Diğer keçe magnetlerime bakmak isterseniz Burda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)